Bråk <3

Hej alla Alle här just nu sitter jag i mitt nya rum och bloggar och tittar olika bloggar också <3 Inne på facebook också såklart <3 ;) Idag i skolan blev det bråk mellan mig och min bästis ;( Inte så kul förstår ni va ;( Hoppas vi blir vänner igen <3 Men så här gick det till <3 Vi retades lite och sen så gav hon mig en örfil och då slog jag henne på armen där hon hade träningsvärk :( Men då boxar hon mig i annsiktet ;( Trodde inte det om henne! Båda gjorde fel det vet jag men hon börja <3 Ville inte äta då så va jätte hungrig när jag kom hem från skolan <3 Ena läraren sa: kom in i matsalen men du behöver inte äta om du inte vill men en annan så du måste äta för att orka ;( Jag åt inget i alla fall :) Nu har jag ont i huvudet så tränar inte men Lelle börjar träna i dag <3 Ska träna imorgon! <3 Puss puss Alle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0