2012

Hejsan! Lelle här. Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket.. Men nu lovar jag er att blogga oftare :). Idag så har jag och melle varit vid sjön och hoppat på isen. Vi vaknade ganska sent idag, vi vaknade vid ungefär halv 11. När vi hade vaknat så gick vi upp och åt frukost. Nyss så åt vi middag, jag åt oxfile med bearnaise och potatisgratäng och melle åt kassler med chili sås och ris. Om en stund så ska vi äta efterrätt (kladdkaka). Igår på nyår så smällde vi raketer och hade tomtebloss. Tänk att det är 2012! Det känns helt sjukt.. Förut idag så kollade jag och melle på en film som heter 2012. Den handlar om att jorden ska gå under i år. men nu ska jag hjälpa mamma med lite grejer. PUSS /Lelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0