Plugg! <3

Hejsan allihopa sitter på golvet i rummet och leter efter fakta om Ukraina till min redovisning på Fredag <3 Idag som ni vet har jag ju åkt skridskor med hela klassen ;) Det va svin kallt ska ni veta ;( Vi åkte i Zinken ;) Jag hade lite förstora skridskor på mig för hittade inga som passade ;) Det va typ storlek 36/37 och jag har stolek 34 ;) HIHI <3 Jag har inte åkt skridskor på typ ett år ;) Jag va typ as dålig men det gick i alla fall <3 Men kom till saken nu då Alle ! Ja som jag sa hade förstora skridskor och då åkte jag med fötterna innåt så har as ont i mina ben och e as trött ;) Så tränade inte idag efter långa dagen <3 Fast slutade kl !1 typ <3 Det va skönt i alla fall :) ska försöka lägga ut lite bilder senare men nu måste jag fortsätta med läxan ;) <33 Juste jag sa ju att jag skulle ha redovisning men det blir nog inte så för jag ska åka nånstans dom demo gymnast (asså visar lite hur man gör) ;) Så vet inte varför jag gör klart det  ;) <333333 Puss Puss Alle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0