Efter att....

Hejsan Hejsan!
Sitter vid datorn och har ganska tråkigt nu, efter att Alle har skrämt livet ur mig!
Va inne på facebook och chattade med en person som jag trodde var Alle och fick reda på att det sen var en helt annan person som hade loggat in på hennes fb (snacka om att jag blev rädd). Som tur var så var Alle själv inne så hon berättade det för mig. Sen fick Alle reda på att det var hennes kompis och blev väldigt LÄTTAD när jag fick veta det! Personen som jag igentligen chattade med heter Sava och jag hoppas att jag får träffa henne någon gång så att jag kan ge igen! ;)
Somsagt så hade jag väldigt tråkigt enda tills jag såg dom här skämten:
Haha! Ses! ♥ / Melle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0