:D

Hejsan ja igår kom man ju hem kl 3 på natten inte så mysigt ! Jag har ju varit på tränings läger och nu ska jag säga hur dagarna har sett ut ;) :
Jag kom fram vid kl 4 sen tränade vi hopp från kl 7 till halv 10
Åkte hem till en kvinna som heter Barbro;) sov så jävla gott <3
Gick upp kl 8 och åt frulle sen klädde man ju på sig gympa dräkten <3
I hallen blev jag kompis med en som hette Emma ! <3
(vi garva hela tiden )
Vi hade först barr sen matta och slutade kl 7 <3 långa dagar !
Nästa kväll frågade Emma om jag ville sova hos henne i stället för att sova själv hos en kvinna och det ville jag <3
Fick något äckligt i mina chips <3
Nästa träning hade vi bom sen trampolin <3333
Åå saknar dig redan Emma !<3

Idag ska jag vara med min syster Amanda för att ska inte till skolan för kom ju hem i morse kl 3 <3 nu vill jag sova så Puss Puss Alle!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0