Varit med alle idag!

Hejsan! Idag så var jag med alle och sen hade jag innebandy träning. Först så tog jag bussen till alle och så mötte hon upp mig vid busshållsplatsen. Sen gicl vi runt lite i centrum.. Jag köpte ett halsband på göitter som det står "be prpud of who you are" på och så köpte jag massa diamant saker typ på panduro för jah ska göra ett eget mobilskal :D såg stt alle hafe gjort ett suuuuuper fint! Sen efter att vi hade gått runt i centrum så gick vi hem till alle och dpelade yatzy med milla och mio. Sen skulle hon på träning så hon gick till tunnelbanan och jag fick skjuts hem av brorsan. Det var superkul att träffa dig alle, har saknat dig så sjukt mycket!!!! /Lelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0