Lelle här

hejsan! Har precis designat lite och ska nog gå ner och äta snart tror jag.. Idag slutade jag 14:40, se ngick jag direkt hem och fikade med mammi som ligger hemma och är sjuk. Jag tog ben&jerry och mamma tog chockladmuffins. Sen så kollade vi på tv en stund och sen gick jag upp och satte på datan och började läsa mail och fixa bloggdesigns. Jag ska fixa en desgin till jossan, fast hon har sagt att jag får göra som jag vill. fast jag frågar alltid om favorit färg och bilder på headern och typsnitt osv.. Men jag är verkligen rädd för att någon kommer säga att designen är suprefin och sen ändrar hela för att den inte tyckte det.. haha konstig jag är ibland. Men iallafall....
saknar er alle och melle <3

/Lelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0